No nyt se sitten on tapahtunut!! Olen ostanut koiran säälistä ja toivonut sydämeni pohjasta, että kyseinen myyjä ei ota IKINÄÄN koiraa tai mitään muutakaan elävää eläintä. Paska, paska ja paska.. tänään luin, että hän on ostamassa jo nyt uuden koiran (äkkiä muuttuikin se NIIN huono rahatilanne).  NIIN KUIN MINÄ OLEN ITSELLENI LUVANNUT, ETTÄ EN TUE TUOLLAISIA IHMISIÄ!!! Mitenkäs kävi minun lupaukseni kun näin kärsivän koiran.. Myyjä sai rahat ja minä koiran ja se perkeleen myyjä on ostamassa uuden koiran ja minä olen ollut osana rahoittamassa hänen hankintaansa, peeveli!! Onkohan käyttänyt edes eläinlääkärissä niiden toista koiraa, jolla kans oli paha allergia. Soitin myyjälle heti kun tultiin ELL, kerroin loisista ja pyysin viemään eläinlääkäriin ja kertomaan eläinlääkärille mahdollisesta kapiepäilystäkin.

Myyjä ei ollut koskaan kuullutkaan koiran kapitartunnasta? :O Selitin ja kerroin hänelle mikä on kysessä ( pienet hämähäkit, tekevät tunneleita koiran ihoon ja aiheuttavat koiralle järjettömän kutinan, syyhyn.) ja miten se oireilee, toki se voi olla koiralla oireettomanakin. Sattuupa tuo kapi oireilemaan juurikin niin mitä oireita molemmilla koirilla on, mutta allergiana sitä on hoidettu, huh huh! Kortisoonia pukattu koirat täyteen, antihistamiineja ja ehdottivatpa sitä ihmisten rauhoittavaakin Allille kun sitä haettiin!!

Noh, luojalle kiitos, että Alli on päässyt pois sen ihmisen kynsistä, mutta voi muita koira raukkoja...

Ei se rodusta ole kiinni hoidetaanko koiraa vai ei, pahoinpidelläänkö sitä jne jne!!! Allista näkee kilometrin päähän, että se on saanut osumaa ja paljon.

Onneksi Alli on alkanut luottamaan meihin.   Sunnuntaina meillä on yksityisaika  http://www.trainerschoice.fi/  Jaana Rajamäelle. Hän arvoi pennun ja sen miten tästä edetään, kuinka Allin itsetunto ja luottamus voidaan toivottavasti kovalla työllä palauttaa.  Tiistaina on taas eläinlääkäri ja Alli saa mahdollisesti (paremman kunnon takia) jo nyt myöhässä olleen rokotuksen. (Ilmoituksessahan lukee myös et rok. on kunnossa, pyh ja pah)

1258728854_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Alli hepulin jälkeen :D Ensimmäisiä kertoja kuin tuo ilme näkyy....

 

Että voi ihmisen lasta ottaa nupista!!!